seindah cahya...

Friday, February 11, 2011

.....keresahan....

.............................
Permulaan yg INDAH disusuri DGN senyuman :)
Hari nie, penat sgt simpan barang sbb ayahcik n acik dr penang nk balik..
mula2 kemas ruangtamu, pastuh bilik acik, and dapur~ lastly, bilik mandi bawah..
aduss sakit bahu gahar semen bkn apa jarang2 guna bilik mandi bawah..
tgh2 kemas jumpa biawak oh besarnya..menakutkan je~ 
ptg td sufian check tekanan darah mok..
mklumlah adk doktor semua ada alat dia wat balik..
aku pun tmpg sekaki..hehe..
tekanan drhku okey je..alhmdulilah..
begitu jgk tekanan gula dlm bdn xde diabetis :P
Ble malam xyah masak acik kuar beli sate byk sgt..sampai kenyang sgt2..
aku dgn sufian( my cousin) duk umah..
yg lain2 pergi shopping  di pantai timur beli brg2 nk wat steamboot..
acik nk wat steamboot esok hoh0ho~
tp ngah makan sate tiba2 ayahcik bg ceramah pasal kerjaya aduss 
ayhcik mmg pmbakar semangatku
dari dlu..tnpa dia aku xkn berjya sampai skrg....maklumlah aku xde ayah..
ayahciklah banyak bg nsht..xheranlah
ank dia dua2 blh jd doktor~
TAPI.......
tiba2 ayahcik bangkitkan isu encik Az lamarku...
dia macam xpuas ht aku tolak..dia kata aku bodoh kerana tolak tuah
masa dpn terjamin kowt dgn lecture..
paling meresahkan aku, aku dpt msg dr encik Az dia berharap sgt..
first msg dr encik az..naik bergeletar aku mmbacanya
ikhlasnya dia pd aku....ayahcik dgn uya pun baca msg 2..
Ya allah beri aku hidayah mu..buntu sangat dlm mbuat kptsan
Patutkah aku korbankan perasaanku..untk org yg aku tdk cintai??
hati ini menjerit......
menjerit........
xde sape mendengar......
Ya allah berikan daku jalan yang terbaik dlm menemui jwpn dr 
kemelutan ini..
amin






No comments:

Post a Comment