seindah cahya...

Friday, February 11, 2011

... Andai itu takdirnya...

CInta Ini milik ALLahswt..
Andainya Dikau Hadirkan dia Untukku...
Jangan Hilangkan Cinta Ini kpdmu Ya Allah utk SELAMANYA.....
Andai ITU takdirNYA..
Ya allah...
andai bicaraku ini kelu kau tunjukkan aku jalan..
agar aku tidak tersalah jln...
~youriey.blogspot.com~

Jiwa ini menjadi kosong..oh tuhan..
diriku dibelenggu dgn keluarga yg xhbis2 memaksaku trima lamaran
seseorang yg tdkku cinta..
mungkin dlm sejuta aku amat bertuah dipilih dia..
sekali ini ayahcik turut masuk campur..
apa lagi aku blh katakan...T_T ( im crying)
encik az hr nie saja 3x dia col nk mengesah rundingan...
disaksi oleh ayahcik dgn bc msg yg dhantar oleh encik az, ayahcik suruh aku trima..
kata ayahcik org llaki umur40 xtua sgt yg penting otak dia smart n ms dpn ank2 aku nanti terjamin..
Kata ayahcik aku tolak tuah..
masa niela aku kena tunjuk kpd org sekeliling yg selama nie suka hina aku yang aku blh hdup senang...
dlm mlaysia brp org sgt ada phd..kalo dia nk kat aku, 
kiranya aku kena bersyukur..
::Sesekali melawan kata ayahcik sama r ingkar kata seorang ayah ::
kalo baik kata keluargaku..baiklah kataku kowt
mendengar kata orang tua2 lbh berkat
wpun terpaksa berkorban dan ht menjerit menafikan
mungkin itu ketentuan tuhan aturkan..
INI bkn lg MIMPI...tp REALITI....



No comments:

Post a Comment